خرید عمده پاستیل | فروشگاه مرکزی پاستیل در تهران

خرید عمده پاستیل

پاستیل نواری کولا یکی از پر فروش ترین نمونه های پاستیل در بازار ایران می باشد. 

خرید پاستیل نواری کولا از شرکت های معتبر امکان پذیر شده است.

قیمت های خرید و فروش پاستیل نواری کولا در ایران رقیقب های بسیار زیادی دارد.

امروزه در کنار انواع و افسام تنقلات و خوراکی هایی که در فروشگاه ها و مغازه ها به چشم می خورد، پاستیل یکی از جذاب ترین آنها محسوب می شود. این خوراکی نرم و چسپنده که در اشکال مختلف و با رنگ های گوناگون تهیه میشود برای بچه ها بسیار دلچسپ و پرطرفدار است، البته طبق باور عموم، خوراکی های ژله ای باعث ترمیم مواد از دست رفته مفاصل شده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. در حالی که براساس نظر متخصصان تغذیه، فقط ژلاتین به تنهایی می تواند در تحکیم استخوان و غضروف سازی و ویتامین های مورد نیاز بدن موثر برای سلامت پوست و مو و سایر بافت های بدن مفید باشد اما این دلیل قابل قبولی نیست که انواع و اقسام ژله ها و پاستیل ها را به صرف اینکه خاصیت ژلاتینی دارند، جایگزین مواد مورد نیاز بدن کودکان کنیم. چرا که نوع پروتئینی که در ژله و پاستیل ها وجود دارد بسیار کمتر از پروتئین گوشت، شیر و تخم مرغ بودده و فاقد بسیاری از مواد ضروری برای بدن است. همچنین این نوع خوراکی ها نسبت به سایر پروتئنی ها از ارزش غذایی پایینی برخوردار بوده، منبع کافی و کاملی برای تامین کلسیم و سایر ریز مغذی های مورد نیاز بدن نیست بنابراین طبق نظر متخصصان تغذیه، نه تنها اناوع پاستیل ها و ژله ها را نمی توان جایگزین دیگر مواد غذایی کرد بلکه باید در مصرف آنها توسط کودکانمان حد اعتدال را رعایت نمود. 

خرید عمده پاستیل | فروشگاه مرکزی پاستیل در تهران

انواع پاستیل

انواع پاستیلپاستیل فله ای، پاستیل لوسی، پاستیل شیبابا، پاستیل قلب دولایه، پاستیل کولا ، انواع پاستیل ترش

پاستیل فله خارجی

انواع پاستیل کیلویی با مارک های معروف ایرانی و خارجی در حال فروش عمده در این سایت می باشد. پاستیل های ژل ژله، شیرین تک، ببتو، پلی، ویدال، جلوپی، جوجو به عنوان برخی پاستیل های برتر و پر فروش محسوب می شوند که مشتریان ضمن انتخاب انواع مدل پاستیل های کیلویی می توانند برای خرید عمده مستقیم این پاستیل ها نیز از طریق این سایت اقدام نمایید. پاستیل های کیلویی همواره به دلیل قیمت مناسب و حاشیه سودآوری بیشتری که دارند مورد انتخاب مشتریان بیشتری قرار می گیرند اما نکته مهمی که برای موفقیت در سود آوری بیشتری که دارند مورد انتخاب مشتریان بیشتری قرار می گیرند اما نکته مهی که برای موفقیت در سود آوری در تجارت پاستیل وجود دارد. مربوط به این امر خواهد بود که بتوان مدل های پر فروش و مارک های معروف را انتخاب نمود. 

انواع پاستیل معروف

  • پاستیل جوجو ترکیه
  • پاستیل فینی اسپانیا
  • پاستیل ببتو ترکیه 
  • پاستیل جلوپی ترکیه
  • پاستیل ویدال اسپانیا
  • پاستیل پلی ترکیه
  • پاستیل ژل ژله ایرانی
  • پاستیل شیرین تک ایرانی
  • پاستیل دلچه اسپانیا
  • پاستیل مستر مالو اسپانیا
  • پاستیل بلغاری

کارخانه تولید پاستیل در ایران

کارخانه تولید پاستیل در ایرانلیست کارخانه های تولید پاستیل در تهران 

کارخانه صنایع تولیدی کروز، کارخانه تولیدی صنعتی روبیک، شرکت تولیدی شیبا، کارخانه تولیدی صنعتی عالی، کارخانه تولیدی کوروش، کارخانه تولیدی برنا، کارخانه تولیدی پرند، کارخانه تولیدی رضوی، کارخانه تولیدی و صنعتی هاله خودرو، کارخانه تولیدی پیکفوم، کارخانه تولیدی صنعتی میلاد، کارخانه تولیدی طاهری، کارخانه تولیدی پارس درب، کارخانه تولیدی صنعتی ایران منبع، کارخانه تولیدی صنعتی ایران منبع، کارخانه تولیدی صنعتی ایارن تکنیک، کارخانه تولیدی صنعتی امیری، کارخانه تولیدی صنعتی تیز هوش، کارخانه تولیدی صنعتی دانا

بهترین پاستیل های تولید شده در ایران

بهترین پاستیل های تولید شده در ایراناستوانه ای، دایره ای، بستنی، تخم مرغی، توپ، گل ، انواع میوه، حیوانات و غیره 

پرفروش ترین پاستیل های بازار تهران

پرفروش ترین پاستیل های بازار تهران

پاستیل نواری کولا ، فروش پاستیل شیرین

قیمت خریدو فروش پاستیل نواری کولا به گونه ای می باشد که مشتریان بسیار زیادی برای فروش دارد. اکثر مشتریان خرید عمده پاستیل نواری برای خریدهای خود به دنبال طمع های متفاوت می باشند. از طمع های پاستیل نواری می توان به نمونه هایی مانند موارد زیر اشاره کرد:

  • پاستیل کولا
  • پاستیل پرتقالی 
  • پاستل توت فرنگی
  • پاستیل موزی 
  • پاستیل هفت میوه 
  • پاستیل آلبالوئی 
  • پاستیل تمشکی 
  • پاستیل ترش

عرضه انواع پاستیل فله ایرانی

عرضه انواع پاستیل فله ایرانی

پاستیل فله ای ایرانی با مارک ژل ژله را در این مرکز می توانید با کامل ترین تنوع انتخاب نمایید ضمن آن که محصولات جدید این شرکت نیز با کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب عرضه می شود. پاستیل های دو سر پیچ ژل ژله به عنوان یک محصول خوب و ارزان قیمت در بازار کنونی می باشد. پاستیل فله ایرانی بسته به برندهایی که دارند، از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند. همچنین حجم خربد و سفارشات مشتریان نیز از دیگر مشخصه هایی می باشد که می تواند بر روی قیمت های تمام شده برای خرید عمده پاستیل، تاثیر گذارد و با همراهی ما می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید. پاستیل های کیلویی با شکل های متنوع، بهترین مسیر سود آوری را برای شما شکل می دهند و تامین عمده خود را با بهترین مارک ها می توانید به انجام رسانید. شرکت های ایرانی فعال در عرصه پاستیل سازی که تمرکز اصلی خود را به تولید پاستیل اختصاص داده اند. بسیار محدود می باشند و شرکت پاستیل سازی ژل ژله به عنوان یکی از این کمپانی ها است که تولید پاستیل های خوب و با کیفیت را در برنامه خود قرار داده است. 

مرکز خرید عمده پاستیل بسته بندی

مرکز خرید عمده  پاستیل بسته بندیمرکز خرید عمده پاستیل بسته بندی با خرید انواع مارک پاستیل های فانتزی کیلویی در تنوع طمع بالا یکی از بزرگ ترین معتبرترین مراکز پخش کلی تنقلات در ایران هست. 

نمایندگی فروش انواع پاستیل خارجی

نمایندگی فروش انواع پاستیل خارجی

نمایندگی پخش فروش پاستیل هاریبو نمایندگی پاستیل ببتو، هاریبو و گلوسیناس اسپانیا محصولات وارداتی خود با بهترین قیمت ها در سایت برای فروش گذاشته است. در نمایندگی فروش انواع مارک پاستیل شما شاهد بهترین نوع و مارک پاستیل های اسپانیایی، ترکی و آلمانی خواهید بود. پاستیل از خوراکی های شیرینی است که در دنیا کوچک و بزرگ نمی شناسد و معمولا افراد به دنبال جدیدترین طرح ها رنگ های موود هستند، همین امر باعث می شود که مشتری بیشتر سمت خود جذب می کند پس حتما از تنوع پاستیل های موجود در انیار ما مطلع شوید زیرا حتما سبد کالای فروشگاه شما تکمیل خواهد شد. وقتی چندین رنگ و طمع های مختلف با هم مخلوط شوند رنگ ها و طمع های متفاوت تر و متنوع تری را تولید خواهد کرد، به خاطر همین است که مصرف این خوراکی کوچک و بزرگ نمی شناسد. فروش پاستیل کیلویی 

نمایندگی پاستیل خارجی

سایت خرید انواع پاستیل

سایت خرید انواع پاستیل

خرید پاستیل فله ایرانی در 3 برند معروف، پاستیل های فله مارابو ژل ژله و جلیبوی از با کیفیت ترین پاستیل های ایرانی مجود در بازار است. کیفیت این محصولات به پای پاستیل های ببتو تریکه می رسد. در نتیجه اکثر نمایشگاه دارها از همین 3 برند خریداری می کنند. ما بهترین ها را به شما پیشنهاد می کنیم. خرید پاستیل فله ایرانی با صرفه ترین خرید ها برای شما خواهد بود زیرا امروزه با بالاتر رفتن قیمت پاستیل های خارجی حاشیه سود این محصولات پایین آمده است و اکثر پخش کننده ها رو به سمت پاستیل های تولید داخلی آورده اند. اما سوال اینجاست کدام برند را باید خریداری کرد؟

پاستیل های فله از بهترین محصولات ایرانی وارد شده به بازار ایران می باشد. که خرید عمده آن را می توان از انواع برندهایی همچون جلیبوی و ژل ژله به انجام رسانید. پاستیل فروشی از جمله فعالیت های اقتصادی انجام شده در بازار ایران می باشد که اغلب با انتخاب پاستیل های فله ای انجام می پذیرد. خرید پاستیل عمده 

توجه داشته باشد که پاستیل های فله ای ایرانی و خارجی دارای دسته بندی های زیر است:

  • یک کیلویی
  • 1200 گرمی
  • 1500 گرمی
  • 1300 گرمی

از همین رو در خرید و فروش های عمده آن، شاهد ارائه بهترین شرایط بهداشتی هستیم تا نقل و انتقالات ان در بهترین شرایط ممکن انجام پذیرد. برای داشتن خریدی مطمئن داشتن مرکز فروش جامع و کامل از تنقلات حائز اهمیت است. از این رو ما سایت حاضر یعنی ایران شکلات را به شما پیشنهاد می کنیم. تنوع اجناس ما بالا بوده و قیمت ها مخصوص پخش کننده است. 

مهمترین ویژگی های پاستیل های خارجی

مهمترین ویژگی های پاستیل های خارجی

بعد از باز کردن محصول بوی خوب پاستیل تمام فضا را می گیرد که اشتها را چند برابر افزایش می دهد. اولین چیزی که به چشم می خورد پاستیل های رنگی با طمع میوه ای در پنج مدل است. پاستیل تخم رغی نیمرو یکی از جالبترین پاستیل هایی است که تابحال دیده ام که کاملا شبیه نیمرو عسلی درست شده است که می تواند نظر کودکانی را که به خوردن تخم مرغ علاقه ای ندارند را جلب کند. پاستیل تخم مرغی کمی شیرین است اما وقتی به وسط تخم مرغ یا همان زرده میرسیم کمی مزه ترش دارد که به دلیل طمع های لیمو و پرتفال است. قسمت زرده کمی سفت تر از قسمتم سفیده است. مزه ی پاستیل در تمام دهن حس می شود و طمع خوبی دارد. پاستیل خرسی ظاهر جالبی دارد خرس های کوچک و بامزه که در طمع های پرتقال و لیمو درست شده اند. طمع پاستیل کمی ترش است ولی شیرینی کمی در دهان حس می شود. پاستیل نوشابه ای واقعا یک نوشابه است. ظاهراً کاملا شبیه نوشابه های شیشه ای و طمع همان نوشابه است؛ بدون گاز و کمی شیرین تر از نوشابه است. این پاستیل از سایر پاستیل ها کمی نرم تر است. پاستیل قلبی در دو رنگ قرمز و نارنجی با دولایه که در زیر آن یک لایه با طمع کارامل به رنگ سفید استفاده شده است. و در آخر پاستیل انگشتر که هر دو پاستیل آخر طمعی همانند پاستیل خرسی دارند. 

پرطرفدارترین پاستیل ها در بازار ایران

پرطرفدارترین پاستیل ها در بازار ایران

پاستیل فله ای یکی از پر طرفدارترین پاستیل در بازار ایران است. پایستل ها در شکل های متنوعی مثل شکل خرس، قورباغه، همبرگر کوچک، توت فرنگی، آلبالو، بطری، نوشابه، سیب، پرتفال و شکل های جالب و دوست داشتنی دیگر به بازار عرضه می شود. انواع اصلی قدیمی پاستل ها از شکر، شربت گلوکز، طمع دهنده ها، رنگ های خوراکی و ژلاتین ساخته شده اند. استفاده از ژلاتین در ساخت و تولید پاستیل باعث می شود که به پاستیل حالت ژله ای بدهد و هنگام خوردن در دهان آب شود. و باعث چسبناک شدن آن شود.

لیست قیمت پاستیل های ایرانی و خارجی

لیست قیمت پاستیل های ایرانی و خارجی

قیمت فروش پاستیل، قیمت هر کیلو پاستیل ، قیمت هر کیول پاستیل، قیمت پاستیل خارجی

با قیمت گذاری های جدید انجام شده توسط شرکت ژل ژله در مهر ماه سال 1397 هر کیلوگرم پاستیل ژل ژله با قیمت پایه 18000 تومان به بازار عرضه شود و قیمیتی که برای مصرف کننده این پاستیل ها ارائه شده کیلویی 25000 تومان است. 

حاشیه سود 30 درصدی در نظر گرفته شده برای فروشگاه های پاستیل ، این محصول  را بسیار مناسب نموده است. تا شما هم آن را انتخاب نمایید. اما همانگونه که گفته شد، این قیمت برای خرید فروشگاه ها و مراکز پخش و عمده فروشی ها و بنک داران، از جمله افرادی هستند که با توجه به حجم های خرید خود، می توانند از درصد تخفیف های بالایی بهره مند شوند و این درصد تخفیف و آفراها، بسته به حجم های سفارشی مشتریان می تواند متفاوت باشد.  یکی از راه های افزایش فروش، در هر محصولی قیمت منصفانه و مناسب نسبت به دیگر رقبا است همچنین توسعه مراکز متعددی که در این حوزه فعالیت می کنند. در شهرهای دیگر یکی دیگر از عوامل بالا رفتن فروش خواهد بود. در این مورد هم توجه به مدیریت زمان پخش محصول و نوع آن با توجه به سلیقه و ذائقه مردمی که در آن شهر وجود دارند. اهمیت خاص خود را دارد.

بهترین برندهای پاستیل ایرانی و خارجی

بهترین برندهای پاستیل ایرانی و خارجیپاستیل مخلوط، پاستیل صنعتی، پاستیل خانگی، پاستیل طرح گل رز، پاستیل نارنگی شیرین، 

انواع پاستیل خارجی:  پاستیل هاریبو،  پاستیل ببتو،پاستیل ردبول، پاستیل ویدال اسپانیا، مارشمالو ببتو، پاستیل توت هاریبو، پاستیل کاسه ای جلیفان، پاستیل نوشابه ای جلوپی، پاستیل جمجمه بزرگ جلوپی، پاستیل میوه ای سطلی جلیفان

فروشگاه مرکزی پاستیل در تهران

فروشگاه مرکزی پاستیل در تهرانپاستیل ببتو در بازار تهران، بازار خرید و فروش پاستیل تهران، مرکز فروش پاستیل ارزان قیمت در تهران، مرکز فروش پاستیل کوروش مال در تهران، بازار تهران از قدیم در خرید های سنتی نامی پر آوازه است. به نحوی که هر فردی که اراده انجام کاری بازاری را می کرد اولین سخنی که بر کلام می آورد این بود که باید برای تامین جنس سری به بازار تهران بزنیم.

شرکت واردات و صادرات انواع پاستیل

شرکت واردات و صادرات انواع پاستیل

شرکت صنعتی داداش برادر، شرکت آرمان سبز تاوریژ در سال 1390 جهت واردات مواد غذایی تاسیس گردید و در همین راستا توانست برند jojo jelly را از کارخانه معتبر gummi از کشور ترکیه در ایران به نام خود ثبت برند کرده و تمام پروانه های بهداشتی و بازرگانی را جهت واردات این محصول اخذ نماید. سیاست مدیران بازرگان آرمان واردات بهترین و سالمترین تولیدات غذایی از معروف ترین شرکت های جهان با استاندارد بالا و هم سو با قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. امید است که بتوانیم سهم کوچکی را در ایجاد شادی و نشاط برای هم میهمانان عزیز داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.