فروش پاستیل ایرانی | مرکز خرید عمده پاستیل در ایران

پاستیل از آن دست خوراکی های محبوب و پرطرفداری است که همه ی ما به آن علاقه داریم. رنگ های شاد و طرح های متنوع پاستیل همیشه بچه ها را به طرف خود جذب می کند و باعث می شود که بچه ها به خوردن آن علاقه نشان بدهند.
ماده اصلی تشکیل دهنده پاستیل ژلاتین است که به دو صورت حیوانی و گیاهی وجود دارد. مصرف ژلاتین برای سلامتی مفید است و به بهبود و تغذیه غضروف ها کمک می کند. در حال حاضر انواع پاستیل را می توان در سوپرمارکت ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی پیدا کرد. در این مکان ها پاستیل های خارجی و ایرانی با کیفیت مناسب و بسته بندی های استاندارد و جذاب ارائه می شود. همچنین فروش پاستیل ایرانی و خارجی در فروشگاه های اینترنتی صورت می گیرد. خریداران می توانند به راحتی به این سایت ها مراجعه کنند و در صورت تمایل به سفارش و خرید پاستیل فله و بسته بندی شده اقدام نمایند.

فروش پاستیل ایرانی | مرکز خرید عمده پاستیل در ایران

فروش پاستیل ایرانی

فروش پاستیل ایرانیکارخانه ها و شرکت های تولیدکننده پاستیل در داخل کشور این محصول را در رنگ ها و طرحهای متنوعی عرضه می کنند. این تولیدکننده ها با رعایت اصول بهداشتی و تغذیه ای سعی در ارائه پاستیل باکیفیت و مرغوب و البته خوشمزه دارند. برای تولید پاستیل به عنوان یک خوراکی سالم، اخذ تایید از طرف سازمان غذا و دارو لازم است. برندهای معرف تولید پاستیل ایرانی از این تاییدیه برخوردارند. فروش پاستیل ایرانی به وسیله نمایندگی های این تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مجاز مواد خوراکی در نقاط مختلف کشور انجام می شود. در سایت های فروش مواد غذایی انواع پاستیل ایرانی به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت پاستیل فله ای می توان به این سایت ها مراجعه کرد. در اغلب این سایت ها قیمت هر کیلو پاستیل فله ای، مشخصات پاستیل و نحوه سفارش و خرید دیده می شود.

معرفی مدل های مختلف پاستیل ایرانی

معرفی مدل های مختلف پاستیل ایرانیعمده ی جذابیت پاستیل گذشته از طعم آن برمی گردد به شکل و رنگ آن. ظاهر یک پاستیل اهمیت زیادی در میزان فروش آن دارد. پاستیل های خرسی و نوشابه ای از اولین طرح های این خوراکی محبوب هستند که برای همه ما خاطره انگیزند. در حال حاطر انواع پاستیل در شکل و اندازه های متنوع تولید می شود و به فروش می رسد. پاستیل هایی با طعم و رنگ گوناگون که با توجه به ذائقه افراد با سلیقه های مختلف تولید شده اند. پاستیل هایی به شکل آدمک، لثه، قلب، انواع میوه ها و حیوانات و …که در بسته بندی های شیک و جذاب ارائه می شوند. پاستیل های پوشیده از ترافل و شکر، پاستیل های هوادهی شده و پاستیل های شکلاتی از انواع دیگر پاستیل ها هستند که طرفداران خاص خود را دارند.

انواع پاستیل خارجی و ایرانی :

  • پاستیل شیبابا
  • پاستیل ترش 
  • پاستیل شکری
  • پاستیل جیلی بیلی
  • پاستیل بیتو
  • پاستیل ویدال
  • پاستیل هاریبو ترکیه
  • پاستیل ترش نواری
  • پاستیل فاینی
  • پاستیل گلوسیناس
  • پاستیل جیلوبی
  • پاستیل جلیکو
  • پاستیل جلوپی

خریداران انواع پاستیل ایرانی و خارجی

خریداران انواع پاستیل ایرانی و خارجیواردات پاستیل مرغوب و باکیفیت به وسیله شرکت های وارد کننده معتبر از کشورهای مختلفی صورت می گیرد. این شرکت ها انواع پاستیل خارجی باکیفیت و استاندارد را وارد کشور می کنند و به فروش می رسانند. خرید از نمایندگی های این شرکت ها این اطمینان را برای خریدار فراهم می کند تا جنس اصل و مرغوب را با قیمتی کمتر تهیه کند. چون در بازار پاستیل نیز محصولات تقلبی و بی کیفیت دیده می شود. برخی از پاستیل های ساخت کشور چین که با کیفیت بسیار پایین در بازار وجود دارد از این دست محصولات هستند. این پاستیل ها به صورت قاچاق وارد کشور می شوند و بدون مجوز به فروش می رسند. فروش پاستیل ایرانی و خارجی در نمایندگی های مجاز شرکت های توزیع مواد غذایی به صورت عمده انجام می شود که خریداران با مراجعه به این مراکز می توانند اقدام به خرید نمایند.با خرید پاستیل های خوشمزه در بسته بندی های شیک گیرنده های مزه روی زبانتان را قلقلگ دهید .

عمده فروشی پاستیل در کشور

عمده فروشی پاستیل در کشورتوزیع کنندگان مواد غذایی و صاحبان فروشگاه ها از خریداران پاستیل به صورت عمده هستند. برای خریدعمده پاستیل می توان به صورت حضوری به نمایندگی های شرکت ها ی تولیدکننده و واردکننده پاستیل مراجعه کرد و راه دیگر البته مراجعه به سایت های این شرکت هاست. در اغلب این فروشگاه ها امکان مشاهده اجناس و قیمت فروش آن ها وجود دارد. به این صورت می توان انواع موردنظر پاستیل ایرانی و خارجی را به صورت عمده و کیلویی در بسته بندی های دلخواه خریداری نمود. خرید اینترنتی پاستیل تهیه این محصول را برای افرادی که در نقاط مختلف کشور قصد خرید آن را دارند تسهیل می کند و مانع از تحمیل هزینه های اضافی رفت و آمد می شود. اما توجه به اعتبار سایت و شرکت مربوطه اهمیت زیادی دارد چون ممکن است برخی از سایت های فروش پاستیل جنس تقلبی و یا کهنه را برای مشتری ارسال نمایند.

بازار فروش پاستیل ایرانی

بازار فروش پاستیل ایرانیتولیدکنندگان پاستیل در سالهای اخیر تنوع زیادی به محصولات خود داده اند. همواره فروش پاستیل ایرانی در شکل و رنگ های مختلف در کنار انواع خارجی این محصول در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها انجام می شود. ضمن این که بخشی از تولیدات پاستیل به کشورهای دیگر صادر می شود. واردات پاستیل به ایران از کشورهای محدودی صورت می گیرد و این به دلیل اهمیت حلال بودن و بالا بودن قیمت پاستیل خارجی  است. به همین دلیل فروش پاستیل ایرانی در داخل کشور از رونق خوبی برخوردار است. قیمت یک کیلو پاستیل  جیلی بیلی ایرانی  حدود 24000 تومان می باشد.با خرید پاستیل های ایرانی که بدون شک رقیبی جدی برای نمونه خارجی هستند از کالای ایرانی حمایت کرده و باعث رشد اقتصاد و کارآفرینی در جامعه شوید .

مرکز خرید عمده پاستیل در ایران

مرکز خرید عمده پاستیل در ایرانمرکز فروش عمده  پاستیل ایران واقع در تهران یکی از بزرگترین وارد کنندگان پاستیل خارجی می باشد که در کنار پاستیل محصولات دیگری همچون شکلات، قهوه، اسمارتیز، شکلات سنگی هم برای عرضه دارد. در گذشته مانند الان نبود که بتوان ده ها مدل پاستیل را در یک جا مشاهده نمود!
اکثر پاستیل های ارائه شده در مرکز تجاری سایت ایران شکلات در بسته بندی های 1KG می باشد به تدریج با رواج فروش این محصول، برخی از خریداران ما تصمیم گرفتند به صورت تخصصی به ارائه این محصول بپردازند که در این کار نیز توفیق و سودآوری بالایی نصیب آنها شد و ما بر آن شدیم تا تنوع مارک ها و طعم ها را بالا ببریم

قیمت روز پاستیل تولید ایران

قیمت روز پاستیل تولید ایراندر سال جدید  به دلیل نوسانات نرخ ارز ، قیمت پاستیل های خارجی  و ایرانی  افزایش داشته است اما  خرید و فروش این محصول همچنان ادامه دارد.یکی از مهم ترین موضوعاتی  که در  هنگام خرید پاستیل های خارجی به آن باید توجه شود بحث مربوط به حلال یا حرام بودن  آن ها می باشد . با این وجود مردم تمایل زیادی به مصرف پاستیل خارجی دارند . مطمینا محصول ایرانی هماهنگ تر با ذائقه ما بوده و به متناسب با شرایط ایرانی و اسلامی تولید شده است .

ماده اصلی تشکیل دهنده پاستیل ژلاتین است که به دو صورت حیوانی و گیاهی وجود دارد. مصرف ژلاتین برای سلامتی مفید است و به بهبود و تغذیه غضروف ها کمک می کند. در حال حاضر انواع پاستیل را می توان در سوپرمارکت ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی پیدا کرد. در این مکان ها پاستیل های خارجی و ایرانی با کیفیت مناسب و بسته بندی های استاندارد و جذاب ارائه می شود. همچنین فروش پاستیل ایرانی و خارجی در فروشگاه های اینترنتی صورت می گیرد. خریداران می توانند به راحتی به این سایت ها مراجعه کنند و در صورت تمایل به سفارش و خرید پاستیل فله و بسته بندی شده اقدام نمایند

تفاوت پاستیل ایرانی و خارجی در چیست؟

تفاوت پاستیل ایرانی و خارجی در چیست؟نکته ای در مقایسه پاستیل های ایرانی و خارجی مهم است بحث شرعی حلال یا حرام بودن و انتقال بعضی بیماری هاست .اما دلیل چیست؟

همانطور که میدانید پاستیل از ماده ای به نام ژلاتین تهیه و تولید میشود برخی کشور ها در تهیه ژلاتین از کلاژن پوست و استخوان حوک استفاده میکنند فلذا از لحاظ شرعی دارای اشکال میشود .

تهیه پاستیل از گوشت گاو و ماهی مشکلی ندارد .

نکته مهم دیگر فرایندی است که برای تولید ژلاتین طی میشود که اگر به درستی اتفاق  نیفتد ممکن است منجر به انتقال برخی بیماری ها شود .

مزایای مصرف پاستیل برای کودکان

مزایای مصرف پاستیل برای کودکانپاستیل جزو مواد خوراکی هست که کودکان عاشق آنند و موجب بهانه گیری آنها را هم  فراهم میکند .پاستیل در واقع نوعی آبنبات ژله ای است که در طعم های مختلف تهیه و تولید میشود .متخصصان تغذیه معتقند که پاستیل در سنین بزرگسالی برای ترمیم مفاصل  مفید است .اما به نظر شما برای کودکان هم مفید است؟

به گفته ای پاستیل برای هر رده سنی مفید است و چون در آن ساختمان ژلاتینی وجود دارد از آن در ترمیم مواد از دست رفته مفاصل استفاده میشود .

ژلاتین به همراه گلوکزی که در پاستیل است و طعم دهنده های مجاز برای بدن مشکل خاصی ایجاد نمیکنند.

ژلاتین حاوی اسیدآمینه های لازم برای بدن است .

به گفته متخصصین امر برخی پاستیل ها دارای ویتامین C و مولتی ویتامین ها هستند .

بنابراین پاستیل ها به طور کلی برای تمام رده های سنی مفید است .ولی با این حال محالفانی هم داشته و دارد که باید در مورد این مباحث بیشتر تفکر و بحث کرد .

پر طرفدارترین مدل های پاستیل ایرانی

پر طرفدارترین مدل های پاستیل ایرانی

پاستیل های مارابو، ژل ژله و جلیبوی از با کیفیت ترین پاستیل های ایرانی موجود در بازار است. کیفیت این محصولات به پای پاستیل های ببتو ترکیه می رسد. در نتیجه اکثر نمایشگاه دارها از همین ۳ برند خریداری می کنند. ما بهترین ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید پاستیل کیلویی و فله  ایرانی با صرفه ترین خرید ها برایتان خواهد بود زیرا امروزه با بالا رفتن قیمت پاستیل های خارجی حاشیه سود این محصولات پایین آمده است و اکثر پخش کننده ها رو به سمت پاستیل های تولید داخلی آورده اند. اما سوال اینجاست که کدام برند را باید خریداری کرد؟!
پاستیل کیلویی ایرانی  از بهترین محصولات ایرانی وارد شده به بازار ایران می باشد که خرید عمده آن را می توان از انواع برندهایی همچون جلیبوی و ژل ژله به انجام رسانید. پاستیل فروشی از جمله فعالیت های اقتصادی انجام شده در بازار ایران می باشد که اغلب با انتخاب پاستیل های فله ای انجام می پذیرد.توجه داشته باشید که پاستیل های فله ای خارجی و یا ایرانی دارای بسته بندی های زیر است:

  • یک کیلویی
  • ۱۲۰۰ گرمی
  • ۱۵۰۰ گرمی
  • ۱۳۰۰ گرمی

ویژگی های مرغوب ترین مدل های پاستیل

ویژگی های مرغوب ترین مدل های پاستیلپاستیل های خوراکی با توجه به حجم بالای شکر مصرفی که دارند، فواید متعددی برای مصرف آن بیان شده که از جمله آن چاقی صورت می باشد.
شکر یکی از مواد غذایی موثر برروی چاقی می باشد که این مسئله نه تنها در قسمت صورت، بلکه در تمامی نواحی بدن صورت می پذیرد که سبب شده تا در مصرف آن نیاز به یک برنامه ریزی باشد.
افرادی که از بیماری هایی همچون دیابت و چاقی رنج می برند، به صورت جدی باید از مصرف این خوراکی خودداری نمایند و یا از پاستیل های رژیمی که با شیرین کننده های طبیعی تهیه می شوند، استفاده نمایند.
در این زمینه همچنین به دلیل وجود ژلاتین در تولید پاستیل هایی با مدل های مختلف، این امکان و مزیت وجود دارد که تقویت استخوان ها و مفاصل نیز کمک نمود.
از سوی دیگر طبق تحقیقات پزشکی صورت گرفته، این امکان نیز وجود دارد که برای کاهش درد مفاصل و پا، با مصرف پاستیل به رفع آن اقدام نمود که این ها بخش هایی از فواید و مضرات استفاده از پاستیل ها برای افراد مختلف می باشد.

عرضه پاستیل های ایرانی با بسته بندی های جذاب

عرضه پاستیل های ایرانی با بسته بندی های جذابپاستیل های تولید بهترین برندهای تولید پاستیل ایران آماده معرفی و عرضه به شماست .پاستیل های ایرانی رقیبی سرسخت برای مارک های خارحی ترکیه و … هستند .

همچنین پاستیل تولید داخل به واسطه هماهنگی آن با شرایط شرعی و سلامتی و بهداشت ما برای مصرف مفیدتر است و توصیه میشود .

پاستیل فروش در تهران به دلیل استقبال گسترده تمام رده های سنی علی الخصوص کودکان از پاستیل میتوانند سود خوبی کسب کنند .

قیمت پاستیل ببتو و سایر برند ها را میتوانید از سایت های معتبر مشاهده بکنید .

از جمله فروشگاه های پاستیل میتوان بازار پاستیل فروشی مشهد ,پخش پاستیل بانه   را نام برد . در این محموعه عمده فروشی پاستیل هم صورت میگیرد از جمله پاستیل ترش مارابو  که میتوانید از طریق سایت های معتبر اقدام به خرید کنید .

بزرگترین تولید کننده های پاستیل در ایران

بزرگترین تولید کننده های پاستیل در ایرانایران از جمله تولید کننده های خوب در عرصه پاستیل است که میتواند با برندهای خارجی رقابت کند .نکته حائز اهمیت در پاستیل های تولید خارج بخث حرام بودن یا حلال بودن آنهاست چون ممکن است که در ژلاتین به کار رفته اثراتی از خوک دیده شود .ماده اصلی تشکیل دهنده پاستیل ژلاتین است که به دو صورت حیوانی و گیاهی وجود دارد. مصرف ژلاتین برای سلامتی مفید است و به بهبود و تغذیه غضروف ها کمک می کند. در حال حاضر انواع پاستیل را می توان در سوپرمارکت ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی پیدا کرد. در این مکان ها پاستیل های خارجی و ایرانی با کیفیت مناسب و بسته بندی های استاندارد و جذاب ارائه می شود. همچنین فروش پاستیل ایرانی و خارجی در فروشگاه های اینترنتی صورت می گیرد. خریداران می توانند به راحتی به این سایت ها مراجعه کنند و در صورت تمایل به سفارش و خرید پاستیل فله و بسته بندی شده اقدام نمایند.

قیمت پاستیل لثه و قیمت پاستیل ویدال را میتوانید از سایت ها و فروشگاه های معتبر دریافت کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.