خرید پاستیل خارجی | بزرگترین مرکز فروش برندهای برتر پاستیل در ایران

آبنبات های ژله ای  یا پاستیل ها سطح وسیعی از شیرینی‌های ژلاتینی هستند که ماده اصلی در آنها ژلاتین است. این آبنبات های ژله ای در صنعت شیرینی به شکل های مختلفی مانند خرس ها، کوسه ها، قورباغه ها، ماهی ها، مارها و شکل های از این قبیل تولید می‌گردد. مارک های مختلفی از پاستیل ها در جهان وجود دارند که توسط شرکت های معتبر تولید می شود. این تنقلات مورد علاقه کودکان هستند و به همین دلیل تولید اصولی آنها بسیار مهم است. انواع اصلی پاستیل ها از شکر، انواع طعم دهنده ها، رنگ های خوراکی، شربت گلوکز و  ژلاتین ساخته می شوند. استفاده از ژلاتین در ساختار پاستیل موجب می گردد که این آبنبات حالت ژله ای پیدا کند و چسبناک شود.

در صنعت شیرینی پزی از نوعی واکس برای براق کردن پاستیل استفاده میشود که باعث براق شدن آن می شود؛ البته این واکس برای سلامتی ضرری ندارد. گفته می شود که برای اولین بار یک کارگر شیرینی پزی راز درست کردن و تولید پاستیل را کشف کرد و این آبنبات های خرسی را تولید نمود. سپش برای بهتر شدن ساختار این شیرینی از طعم دهنده های میوه‌ای و ژلاتین استفاده کرد. این مواد باعث شد پاستیل در عین نرمی کمی هم سفت شود و کش بیاید. پاستیل های امروزی در انواع مختلف و در تنوع زیاد در مدل و رنگ ساخته می‌شود. ماده اصلی تشکیل دهنده پاستیل ژلاتین است. ژلاتین ماده جامدی است که رنگ و مزه خاصی ندارد. ژلاتین ها از کلاژن که درون پوست و استخوان انواع حیوانات مانند گاو ها، خوک ها و گاهی ماهی ها یافت می شوند تهیه می گردد. این ماده هیچ قند و چربی ندارد و از مقادیر زیادی پروتئین تشکیل شده است.

ژلاتین ها به دلیل داشتن ویژگی های خاصی مانند ایجاد حالت ژله ای و قوام دهندگی بالا به صورت وسیعی در صنعت غذا مورد استفاده قرار می گیرد. انواع آبنبات ها، پاستیل ها، بستنی ها، شیرینی جات، ژله ها و مارمالادها از محصولاتی هستند که برای تولید آنها از ژلاتین استفاده میگردد.

استفاده از پاستیل مخالفان و موافقان خاص خود را دارد. در برخی از کشورها از ژلاتین استخراج شده از استخوان خوک برای تولید پاستیل استفاده می شود و به همین دلیل در ادیانی مانند اسلام و یهودیت استفاده از پاستیلی که از ژلاتین خوکی تهیه شده باشد حرام میباشد. با این وجود استخراج ژلاتین از استخوان گاو رواج پیدا کرده است و در بسیاری از کشورها پاستیل ها تنها از ژلاتین گاوی تهیه میشود. همچنین بسیاری از افراد در سطح جهان که گیاهخوار هستند از مصرف پاستیل های حیوانی اجتناب می کنند؛ اما این مشکل هم توسط صنعت شیرینی سازی و پاستیل و تولید پاستیل حل شده است. مواد طبیعی زیادی هستند که جایگزین ژلاتین شده اند. منابع برگرفته از طبیعت مانند آگار که نوعی جلبک است و پکتین که نوعی کربوهیدرات های گیاهی است. این موارد باعث شده است که استفاده از این آبنبات تقریباً برای عموم مردم آسان گردد.

پاستیل خواص جالبی دارد که بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاستیل به کاهش کلسترول خون کمک شایانی می‌کند.
  • حاوی مقادیر بالایی از ویتامین B است و در درمان افسردگی و ناراحتی های روحی بسیار مفید است.
  •  این آبنبات خوشمزه حاوی موادی اسید فولیک است و برای افرادی که دارای فقر آهن هستند مفید می باشد.
  •  به دلیل وجود ویتامین ها و مواد مغذی در تقویت رشد مو موثر است.
  • ترکیبات موجود در پاستیل بافت های پوستی را بهبود می بخشند.
  • ژلاتین موجود در این آبنبات ژله ای به بهبود افرادی که دارای شکستگی استخوان هستند کمک می نماید. 

 از آنجا که این خوراکی ها در بین کودکان و نوجوانان طرفداران بسیاری دارد باید توجه نماییم که پاستیل و خوراکی هایی از این دست هرگز نمی توانند جایگزین وعده های غذایی اصلی شود. بسیاری از افراد معتقد هستند که به دلیل وجود ژلاتین در ساختار این آبنبات، می‌تواند کلسیم بدن را تامین کند؛ اما این چنین نیست. باید توجه داشته باشیم که پاستیل حاوی پروتئین های با کیفیت و مرغوب نیست و ارزش غذایی آن از پروتئین های موجود در غذاهایی مانند گوشت، شیر و تخم مرغ بسیار پایین تر است و نمی تواند به عنوان منبع اصلی تأمین کلسیم بدن مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از انواع خوراکی ها و تنقلات باید در حد متعادل باشد تا به بدن آسیبی وارد نشود. این روزها در کشور ما با توجه به علاقمندی کودکان و نوجوانان به انواع تنقلات، انواع پاستیل های ایرانی و خارجی در معرض فروش قرار داده میشود. خرید پاستیل خارجی که با ژلاتین های گاوی و یا گیاهی تولید شده اند نیز در کشور ما بسیار متداول است.

خرید پاستیل خارجی | بزرگترین مرکز فروش برندهای برتر پاستیل در ایران

انواع پاستیل

انواع پاستیلپاستیل ها با توجه به آیتم های مختلفی انواع گوناگون تقسیم می شود:

  • از لحاظ شکل ظاهری: از نظر شکل ظاهری، پاستیل ها در اشکال مختلفی تولید می شود. انواع پاستیل های خرسی، طرح های میوه، طرح بستنی، طرح حیوانات مختلف هزاران طرح دیگر که مورد علاقه کودکان و نوجوانان است.
  • از لحاظ طعم: پاستیل ها از نظر طعم و مزه نیز متفاوت هستند. انواع ترشريال شیرین، طعم های میوه ای مانند توت فرنگی، سیب، کولا، طعم شاتوت و هزاران طعم پر طرفدار دیگر از پاستیل تولید می شود.
  • نوع ژلاتین: آیتم دیگر در تقسیم بندی پاستیل  نوع ژلاتین به کار رفته در ساختار پاستیل است؛ برخی از پاستیل ها از ژلاتین های حیوانی و برخی از ژلاتین های گیاهی تولید می شود. همچنین امروزه انواع پاستیل های بدون قند برای بیماران دیابتی تولید می شود.

در هر کشوری با توجه به سلایق و علایق و همچنین رعایت احکام مربوط به مذهب انواع پاستیل ها تولید می شوند. پاستیل های خارجی که دارای ژلاتین حلال هستند با برچسب هایی حلال بودن آنها برای خریداران نمایش داده می شود. 

 

مرکز فروش برندهای برتر پاستیل در ایران

مرکز فروش برندهای برتر پاستیل در ایران مراکز بسیار زیادی مانند قنادی ها، فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکتها انواع مختلف پاستیل را در بسته بندی های مختلف به فروش می رسانند. انواع پاستیل خارجی و انواع پاستیل های تولید داخل در مراکز فروش عرضه می گردد. مرکز پیشرو به عنوان مرکز فروش برندهای برتر پاستیل در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است و به عنوان نمایندگی پاستیل خارجی فروش برندهای مرغوب و باکیفیت این آبنبات پر طرفدار را در دستور کار قرار داده است. 

عرضه عمده بهترین پاستیل های ایرانی و خارجی

عرضه عمده بهترین پاستیل های ایرانی و خارجیبسیاری از قنادی ها و فروشگاه های مرتبط با تنقلات و شیرینی جات خرید خود را بصورت عمده انجام می دهند. در خرید عمده این محصول باید به نوع بسته بندی، نوع ژلاتین استفاده شده در تولید پاستیل و میزان قند موجود در این آبنبات توجه شود. این مرکز به عنوان بازار شکلات ایران، عرضه پاستیل خارجی کیلویی، فروش عمده پاستیل، و پاستیل خارجی فله را از محورهای فعالیت خود قرار داده است. برای کسب اطلاع از موجودی و نحوه خرید از فروشگاه ما، با راه های ارتباطی موجود در سایت تماس حاصل نمایید. 

بازرگانی انواع پاستیل

بازرگانی انواع پاستیل بازرگانی ما مفتخر است که عرضه پاستیل در انواع مختلف از بهترین تولیدهای مطرح جهان را از عمده فعالیت های تجاری خود قرار داده است. با توجه به استفاده از این خوراکی در دسرهای گوناگون و استفاده آن در انواع مهمانی های تولد، جشن های مدارس، کافه ها و رستوران ها، انواع گوناگون پاستیل های تولیدی توسط شرکت های داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و طعم و مناسب ترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد. 

واردات بهترین پاستیل های خارجی

واردات بهترین پاستیل های خارجیانواع پاستیل ها تنقلات و خوراکی هایی هستند که در هایپرمارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و قنادی ها به وفور یافت می شوند. تنوع این شیرینی های ژله ای و خوشمزه در رنگ و طرح بسیار بالا است. طیف وسیع طعم های میوه ای با مزه های شیرین و ترش آن باعث شده است که همه افراد با ذائقه های متفاوت از خریداران این خوراکی ها باشند. در کشور ما انواع برندهای پاستیل که حلال هستند و در تولید آنها به استفاده از ژلاتین های حلال و گاوی توجه شده است توسط نمایندگی ها و شرکت های معتبر بازرگانی وارد می شوند. بهترین پاستیل های تولید شرکت های خارج از ایرتن مانند هاریبو از گمرکات قانونی و با تأییدیه وزارت بهداشت و درمان وارد کشورمان میشود و توسط نمایندگی های مجاز و معتبر به فروش گذاشته می شود. بسته بندی های با کیفیت و نحوه اصولی واردات این محصول، باعث شده است که پاستیل های ورودی به ایران بسیار مرغوب باشد. 

پرفروش ترین پاستیل های خارجی در ایران

پرفروش ترین پاستیل های خارجی در ایرانتولید پاستیل ها برای اولین بار در کشور آلمان آغاز شد و به تدریج دستور تولید آن به سایر کشورهای جهان فرستاده شد. امروزه بسیاری از کشورهای جهان مانند اسپانیا، آلمان، فرانسه، ترکیه، ایران و بسیاری دیگر از کشورها پاستیل را در سطح وسیع تولید می نمایند. یکی از برندهای خارجی پاستیل، هاریبو است. این برند آلمانی خط تولید پاستیل با ژلاتین حلال خود را در ترکیه راه اندازی نموده است و این آبنبات ژله ای را با کیفیت بالا و طعم های مختلف تولید می نماید. برخلاف نظر عده ای که میگویند پاستیل های هاریبو حرام است، این پاستیل ها حلال می باشد و با تأییدیه وزارت بهداشت از گمرکات قانونی کشور وارد می شود.  پاستیل نوشابه ای هاریبو یکی انواع پاستیل هایی است که در ایران طرفداران زیادی دارید. پاستیل های نوشابه ای یادآور دوران خوش کودکی بسیاری از میانسالان و جوانان در ایران هستند. این برند انواع پاستیل مانند پاستیل شکری ترش را تولید و به بازار عرضه می کند. برند خارجی دیگر برند ببتو است که در ترکیه فعالیت خود را آغاز نمود و انواع پاستیل های حلال در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بالا را به بازار عرضه می کند. مرکز پیش رو به عنوان نمایندگی پاستیل ببتو، فروش پاستیل درجه یک این شرکت را از محورهای فعالیت خود قرار داده است.

نمایندگی پخش بهترین برند خارجی پاستیل

نمایندگی پخش بهترین برند خارجی پاستیلبرندها و شرکت های با سابقه در سطح جهان در تولید پاستیل های خارجی فعالیت می نمایند. با توجه به جمعیت وسیع جامعه مسلمانان جهان و توجه به تولید مواد غذایی حلال، بسیاری از این شرکت ها از ژلاتین های حلال در تولید پاستیل استفاده می نمایند و محصولاتی مرغوب و با کیفیت را روانه بازار می کنند. گروه بازرگانی پیش رو به عنوان نمایندگی پخش بهترین برندهای خارجی پاستیل مانند هاریبو عرضه این محصولات را در دستور کار خود قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی انواع پاستیل

فروشگاه اینترنتی انواع  پاستیلمانند تمامی محصولات غذایی و خوراکی،  فروش اینترنتی پاستیل نیز در مراکز و سایت های فروشگاهی در سطح وسیعی انجام میگیرد. در خرید اینترنتی این محصولات علاوه بر درج اطلاعات مهم راجع به محصول، اطلاعاتی مانند جدول ارزش غذایی، انواع طعم، درجه کیفیت پاستیل ها و قیمت انواع مختلف آن در اختیار خریدار قرار می گیرد. تا ضمن بررسی مدل های مختلف محصول، خریدی باکیفیت، مطمئن و مقرون به صرفه را انجام دهد.  

خرید عمده پاستیل های بسته بندی

خرید عمده پاستیل های بسته بندیآبنبات های ژله ای و پاستیل ها هم به صورت فله و هم بصورت بسته بندی عرضه می گردند. فروش پاستیل بسته بندی در تمامی هایپرمارکت ها و فروشگاه های مرتبط با تولیدات غذایی صورت می گیرد. پاستیل های بسته بندی و پکیج شده در اندازه ها و وزن های مختلفی در بازار وجود دارند و هر مصرف کننده به فراخور نیاز خود هر یک از بسته بندی ها را انتخاب می نماید. جنس پکیج این محصولات به گونه ای است که از نفوذ رطوبت و گرما به داخل بسته جلوگیری می کند و از فاسد شدن محصول ممانعت به عمل می آورد. برای خرید عمده پاستیل های بسته بندی با سایت ما همراه باشید. 

قیمت پاستیل خارجی مخلوط

قیمت پاستیل خارجی مخلوطانواع پاستیل های خارجی در بسته بندی هایی با انواع طعم و مزه بصورت مخلوط وجود دارند که پاستیل شکری ترش و شیرین در انواع طعم های میوه ای مانند شاتوت، بلوبری، سیب، پرتقال، نوسابه، توت فرنگی و انواع دیگر طعم های این محصول را در بردارند. اگر به دنیال خرید خرید پاستیل شیرین و ترش بصورت ترکیبی هستید که برای همه ذائقه ها رضایت بخش باشد خرید این محصول پیشنهاد می گردد. برای استعلام قیمت پاستیل خارجی مخلوط با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

خریدار مدل های مختلف پاستیل خارجی

خریدار مدل های مختلف پاستیل خارجیخریداران مدل ها و انواع مختلف پاستیل برندهای معتبر خارجی مانند ویدال؛ ببتو و هاریبو برای خرید این محصولات با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب می توانند از طریق مسیرهای ارتباطی ما با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایند و خرید خود را تکمیل و نهایی کنند. 

بزرگترین تولید کننده پاستیل در ایران

بزرگترین تولید کننده پاستیل در ایرانطی سال های اخیر کارخانجات زیادی در کشورمان،  اقدام به تولید آبنبات های ژله ای نموده اند و محصولاتی با کیفیت را به بازار فروش ارائه داده اند به گونه ای که انتخاب بهترین پاستیل ایرانی کار آسانی نیست. کارخانجات شیبا، شیرین عسل، داداش برادر و دراژه از بزرگترین تولید کنندگان پاستیل در ایران محسوب می شوند.

عمده فروشی پاستیل های خارجی قیمت مناسب

عمده فروشی پاستیل های خارجی قیمت مناسبفروش پاستیل فله، فروش پاستیل ایرانی، و انواع وارداتی این تنقلات خوشمزه و پر طرفدار توسط بسیاری از نمایندگی های رسمی صورت می پذیرد. بنک داران گرامی و خریداران عمده انواع آبنبات های ژله ای و پاستیل برای خرید عمده محصولی با کیفیت می توانند از طریق فروشگاه های معتبر اقدام  نمایند. برای اطلاع از قیمت فروش پاستیل، قیمت پاستیل فله، قیمت پاستیل کیلویی، قیمت فروش پاستیل ترش و شیرین و انواع دیگر این خوراکی می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل نمایید تا ضمن استعلام قیمت عمده محصول، از موجودی آن مطلع گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.