فروش عمده پاستیل | نمایندگی پاستیل جیلی بیلی کیلویی

فروش عمده پاستیل

خرید استند پاستیل

نمایندگی پاستیل فله ویدال و گلوسیناس در تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.

پاستیل فروشی مشهد: عمده فروشی پاستیل های ایرانی و خارجی برای شهر مشهد هم از طریق این سایت به همراه بیشترین تنوع قابل انجام خواهد بود. پاستیل های فله ای قابل فروش عمده در ایران از تنوع بالایی برخوردار هستند که بخشی از آنها مربوط به برندهای ترکیه، اسپانیایی و همچنین اوکراینی هستند که خود شامل طرح و شکل های بسیار گوناگونی خواهند بود. یکی از انواع برندهای قابل معرفی برای مشتریان، پاستیل های ببتو است که این محصول به همراه تنوع بالایی دارد.

امروزه فروشگاه های اینترنتی با روند رو به رشدی در فضای مجازی مواجه شده است. سهولت در سفارش و تحویل در محل و امکان مقایسه محصولات مشابه در یک زمان از مزایای این نوع از فروشگاه هاست.

به همین دلیل در زمینه قروش انواع پاستیل های خوشمزه ، فروشگاه های اینترنتی در آینده ای نزدیک جایگاه مناسبی را از آن خود خواهند کرد. پس مشتریان مجترم میتوانند از همین طریق اقدام به سفارش محصول خود بکنند.

 هانس ریگل مدیر شرکت آلمانی آب نبات هاریبو با افزودن زلاتین به آب نبات ها، اولین پاستیل ها را به شکل خرس در سال 1920 ابداع کرد. هر چند که مصرف ژلاتین به عنوان اصلی ترین ماده غذایی تشکیل دهنده پاستیل از زمان فراعنه مصرف وجود داشته است، این شکلات های ژلاتینی خوشمزه آنچنان محبوبیت یافت که بازار مالی آن تنها در سال 1996 در آمریکا، بالغ بر 135 میلیارد دلار شد.

فروش عمده پاستیل | نمایندگی  پاستیل  جیلی بیلی  کیلویی

انواع پاستیل

انواع پاستیلدر بازار پاستیل و پاستیل فروشی خرید انواع پاستیل در مدل هایی مثل:

پاستیل ویدال مدل مخلوط میوه ای (ترش)، پاستیل هاریبو مدل گیلاس 

پاستیل ترش مارابو، پاستیل لثه، پاستیل فله ای، پاستیل ببنو، پاستیل ردبول شکری، پاستیل توت فرنگی شیرین

 قیمت پاستیل آیدین

آیدین در نتیجه تولید پاستیل های میوه ای با کیفیت توانسته برای رقابت در بازار، اقدام به ارائه بهترین قیمت های عمده نماید. انتخاب پاستیل های ایرانی برای انجام فعالیت های تجاری و پخش در بازار از مزیت های بسیاری برخوردار است که در این میان می توان به قیمت های آن، در دسترس بودن همیشگی آن و عدم نیاز به مجوز اشاره نمود.

انواع مختلف پاستیل های ایرانی و خارجی

انواع مختلف پاستیل های ایرانی و خارجی

انواع پاستیل خارجی پاستیل از هزاران شکل از خرس، کرم، قورباغه، همبرگر کوچک، توت فرنگی و آلبالو گرفته تا قوطی نوشابه و دیگر شکل های دوست داشتنی به بازار عرضه شد. در ایران نیز پاستیل های نوشابه ای جزو قدیمی ترین ها است و برای برخی افراد حکم یک نوستالژی دوست داشتنی را دارد. پاستیل میوه ای طرح پارک آبی ببتو، پاستیل هاریبو مدل استار میکس، پاستیل هاریبو مدل خرسی، پاستیل ببتو خوشمزه طرح کرم، پاستیل ببتو طرح دندان دراکولا 

پاستیل های میوه ای بهترین مارک خارجی، انواع پاستیل های ژله ای با طمع های بسیار خوشمزه میوه ای که از بهترین برندهای خارجی وارد کشور و عرضه شده است.

انواع شکل های پاستیل های میوه ای: استوانه ای، دایره ای، بستنی، تخم مرغ، توپ، گل، انواع میوه حیوانات و غیره

تولید بهترین پاستیل در ایران

تولید بهترین پاستیل در ایران

مرکز تولید و فروش عمده انواع باکس پاستیل در سراسر بازار تهران با قیمت ویژه و ارزان انجام میگیرد و پذیرش کلیه سفارشات شما در اسرع وقت در انواع طرح ها و اندازه های مورد نظر شما ارسال می شود. تولید بهترین انواع باکس پاستیل در اندازه هاهی سفارشی از بهترین جنس و کیفیت است که علاوه بر تغییر اندازه و رنگ دلخواه شما، دارای قیمتی ویژه و ارزان نیز می باشد. جیلی بیلی ببتو به عنوان بهترین پاستیل در کشور شناخته شده است که امروزه در مشهد از فروش خوبی برخودار است و به عنوان سوغاتی مشهد نیز به شمار می رود.

تولید کنندگان پاستیل گاهی بلا شیطنت ایده های جالبی ارائه داده اند و یکی از این ایده ها تولید پاستیل های غول پیکر است. پاستیل جمجمه یکی از پاستیل هاست که در ابعاد واقعی و به شکل جمجمه انسان ساخته و با 11 طمع و رنگ مختلف عرضه شده، البته تنها به افرادی بالای 18 سال و به قیمت 35 دلار به فروش می رسد. از آنجا که هیچ جمجمه ای بدون مغز نیست! پس بعد از پاستیل جمجمه پاستیل مغز انسان هم در ابعاد بزرگ تولید شد. این مغز پاستیلی تقریباً 3 کیلوگرم وزن دارد و یکی از عجیب ترین پاستیل های تولید شده تاکنون است. احتمالا تجربه خوردن یک مغز شیرین 3 کیلویی با طمع آدامس تجربه جالبی خواهد بود. کرم های خاکی غول پیکر نیز در لیست این پاستیل های عظیم الجثه قرار دارند. این کرم ها 66 سانتی متر طول و نزدیک به 4 سانتی متر قطر دارند. وزن هر کدام بیش از یک کیلو گرم است و تنها با پرداخت 28 دلار می توانید یکی از کرم های غول پیکر و چندش آور را تهبه کرده و سر میز پذیرایی بگذارید. اما خرس های هاریبو را نباید فراموش کرد، شرکت هاریبو برای عقب نمادن از این رقابت هم سال 2003 خرس های خود را در وزن دو کیلو و نیم با سه طمع آناناسی ، شاتوتی و آدامسی وارد بازار کرده و هر کدام را به قیمت 30 دلار به فروش می رساند. 

مشخصات پاستیل درجه یک ایرانی

مشخصات پاستیل درجه یک ایرانیارزش غذایی 100 گرم 

انرژی: 305/5 گرم 

کربوهیدرات: 69/37 گرم

چربی: 0/15 گرم 

پروتئین: 6/68 گرم 

سدیم: 22/69 گرم 

پاستیل از آن دسته خوراکیهایی است که سال ها با شکل ها و طمع های گوناگون راهش را به دل مردم باز کرده است. البته نوشابه هایش در ایران یکی از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین هاست، پاستیل متشکل از ژلاتین، شکر و مواد افزودنی است که طمع های مختلف به آن اضافه می شود. البته برای براق کردن پاستیل هم از نوعب واکس روی سطحش استفاده می شود که اگر پاستیلی که تهیه می کنید دارای پروانه بهره برداری و ساخت و نیز مجوز استاندارد وزارت بهداشت باشد، منافاتی با سلامت فرد ندارد. با این حال جایگزین کردن پاستیل و خوراکیهایی مانند آن با وعده های غذایی به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که این خوراکی نه تنها بدن مورد نیاز بدن را تامین نمی کند. بلکه به دلیل طمع شیرین چربشان خیلی رود با ذائقه فرد سارگار می گردد. در مورد ژلاتین موجود در پاستیل این نکته می بایست مد نظر قرار گیرد که ژلاتین های بکار رفته در پاستیل معمولا نوع حیوانی است و ارزش غذایی پایینی دارد مگر اینکه کارخانه سازنده غیر از این مورد را اعلام نماید. 

مرکز فروش انواع پاستیل ایرانی

مرکز فروش انواع پاستیل ایرانی

مرکز فروش عمده قیمت پاستیل ویدال قیمت پاستیل ببتو واقع در تهران با داشتن تنوع بالایی از طمع های مختلف و ارائه قیمت مناسب است. 

مرکز فروش استند باکس پاستیل با قسمت مناسب عرضه می گردد.

مرکز فروش عمده پاستیل فینی 

مرکز فروش انواع مارک پاستیل فانتزی کیلویی: با فروش کیلویی در تنوع طمع بالا یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز پخش کلی تنقلات در ایران به شمار می آییم.پاستیل های فلزی کیلویی در انواع مارک ایرانی و خارجی با لیبل سیب سلامت به صورت عمده در مراکز پخش اینترنتی ما با قیمت های مناسب به فروش میرسد. این مدل ها به دلیل کم بودن واردات کمی قیمت هایشان بیشتر از مدل های دیگر است و چون خیلی خوش رنگ و شکل است در کار فروش شما بیشترین نقش را دارند معمولا بهتر چند باکس از استندهای خود را با این مدل ها پر کنید تا مشتری بیشتری جذب کنید.

شرکت پخش برندهای معتبر پاستیل خارجی

شرکت پخش برندهای معتبر پاستیل خارجیشرکت پخش نیک گستر توس ، شرکت آرمان سبز تاوریژ، شرکت بازرگانی رادمان

شرکت آرمان سبز تاوریژ: در سال 1390 جهت واردات موارد غذایی تاسیس گردید و  در همین راستا توانست برند jojo jelly را از کارخانه معتبر gummi  از کشور ترکیه در ایران به نام خود ثبت برند کرده و تمام پروانه های بهداشتی و بازرگانی را جهت واردات محصول پاستیل اخذ نماید. 

شرکت پخش نگین الماس نور البرز استان تهران

شرکت آذین پخش ایران استان آذربایجان شرقی شهر تبریز

شرکت پخش مواد غذایی سلوی 

پخش پاستیل بانه

بسته شدن مرزها در راستای جلوگیری از واردات قاچاق مواد غذایی، به عنوان یک گام بزرگ در کمک به وضعیت اقتصادی کشور خواهد بود که این مسئله می تواند به امور مهم دیگری همچون اطمینان از کیفیت و اصل بودن محصول کمک نماید.

واردات قانونی پاستیل های محبوب ببتو، سبب شده تا امکان عرضه مستقیم این پاستیل ها برای کلیه شهرها به سادگی فراهم شده و این مرکز به عنوان یک موقعیت مناسب برای خرید عمده خواهد بود.

نمونه های پرطرفدار پاستیل خارجی در بازار ایران

نمونه های پرطرفدار پاستیل خارجی در بازار ایرانپاستیل های فله در بازار ایران یکی از پر طرفدارترین محصولات در بین غرفه داران نمایشگاه است که معمولا به صوزت جور از همه ی برنده های پر طرفدار نمونه های پر طرفدار فروش پاستیل خارجی در ایران  پاستیل هاریبو،پاستیل یوپی، پاستیل ببتو، پاستیل پاکتیل، پاستیل ویدال است. بدلیل مصرف بالا در بین عموم مردم معمولا به صورت فله ای مورد خرید و فروش قرار می گیرد.  پاستیل نواری ترش مدل های جلوپی پرچمی در رنگ های مختلف موجود میباشند پاستیل های نواری ترش یکی از پرفروش ترین مدل های پاستیل است که در برندهای ببتو و جلوپی از همین مرکز ارسال می شود وزن جعبه ها معمولا 1200 گرمی می باشد. پاستیل نورای کولا، پاستیل نواری توت فرنگی، پاستیل نواری بلوبری، پاستیل نواری رنگین کمان، پاستیل استخوان، پاستیل پرتغال و لیمونمایندگی پاستیل هاریبوپاستیل ژل ژله فرآورده ای ژله ای و مقوی است که بسیار خوشمزه و پر طرفدار می باشد که طرح های متنوع و طمع های دلچسپ آن باعث شده است در میان کودکان و حتی بزرگترها محبوب بوده و می تواند لحظات شیرین تری را در زمان مصرف آن با عزیزانتان به ارمغان آورد.

قیمت روز پاستیل های خارجی

قیمت روز پاستیل های خارجیقبمت پاستیل کیلویی با انواع مارک های خارجی در این مرکز به صورت روزانه اعلام می شود. پاستیل های ببتو، پلی ، ویدال، فنی از اناوع مارک های قابل فروش در این سایت می باشند. برای خرید عمده خود از پاستیل هایی با رنج قیمت کیلویی 26000 تومان 66000 تومان میتوانید با ما همراه باشید

پاستیل ببتو: 43000 تومان

پاستیل جلوپی: 31000  تومان

پاستیل ویدال: 45000 تومان

پاستیل هاریبو: 42000 تومان

مرکز خرید پاستیل خارجی فله ای

مرکز خرید پاستیل خارجی فله ای

خرید ارزان پاستیل فله خارجی در تهران

خرید و فروش عمده پاستیل خارجی – فروشگاه تنقلات تهران

قیممت عمده خرید جنس از پاستیل فروشی، گرفتن قیمت پایین تر مزایای دیگری هم دارد که از آن جمله می توان به در دسترس بودن جنس در تمامی فصل های سال به صورت تضمینی و بدون تاخیر در دردسر اشاره کرد.

تنقلاتی همچون پاستیل را می توان یکی از بهترین و خوشمزه ترین خوردنی ها موجود در بازار دانست که مصرف آن با فروش فراوانی همراه بوده است خرید پاستیل فله یکی از فاکتورهای محبوب بودن پاستیل در بین بچه ها و بزرگ تر ها را می توان دنیای رنگارنگی از انواع مختلف همانند خرسی، نوشابه ای، دلفین، بستنی، میکس میوه، اقیانوس و جدیدا مدل گل رز نامید که بنا به سلیقه و ذائقه مخاطبان مختلف که دارد عرضه میشود.

فروش عمده پاستیل قیمت مناسب

فروش عمده پاستیل قیمت مناسبفروش عمده پاستیل ها در شکل های جور همچنین بسته بندی های بهداشتی انجام می شود. مارک پاستیل های ژل ژله، شیرین تک، ویدال، ببتو، هاریبو، فینی، پنی، جلوپی از جمله برندهایی هستند که عرضه بهترین پاستیل های یک کیلویی را، ارائه قیمت های روز امکان پذیر ساخته است.

پاستیل ببتو از حجم فروش بالاتری برخوردار است و علت این امر، داشتن یک کیفیت مناسب در کنار قیمت مناسب آن می باشد.

نمایندگی پاستیل جیلی بیلی در تهران

نمایندگی پاستیل جیلی بیلی در تهران

خریداران پاستیل جیلی بیلی برای خرید ارزان تر و راحت تر باید از نمایندگی پخش اصلی این محصولات در تهران خرید خود را انجام دهند. نمایندگی اصلی پخش این محصول در تهران آمادگی خود را در خودمت رسانی به تمامی خریداران سراسر کشور اعلام می دارد. اعتماد سازی بین خریدار و فروشنده یکی از موارد جدا نشدنی و بسیار مهم در امر داد و ستد مخصوصا ذر فضاهای مجازی هست این عامل موجب می شود تا مشتری ثابت و دائمی داشته باشیم. نمایندگی پخش سراسری پاستیل های جیلی بیلی در تهران 

لیست قیمت جدید انواع پاستیل

لیست قیمت جدید انواع پاستیلقیمت عمده پاستیل 

لیست قسمت جدید انواع پاستیل:

  • پاستیل ترش نواری رنگین کمان ببتو 1300 گرمی: 92.000 تومان
  • پاستیل آجری ترش قرمزی ویدال اسپانیا یک کیلویی: 75.000 تومان 
  • پاستیل مدادی ترش رنگین کمان یک و نیم کیلویی مارابو: 67.500 تومان
  • جیلی بیلی شرکت ببتو 750 گرم: 62.000 تومان
  • پاستیل ترش تکه ای رنگین کمان مارابو 1200 گرمی: 58.500
  • پاستیل طرح گل رز ببتو یک کیلویی: 56.200 تومان
  • پاستیل توت فرنگی تیره ببتو یک کیلویی: 56.000 تومان

فروشنده پاستیل بسته بندی مرغوب

فروشنده پاستیل بسته بندی مرغوب

ارزان ترین و بهترین خرید اینترنتی پاستیل 

انواع پاستیل ها را گاها در بسته هایی با وزن های مشخص قرار می دهند و سپس روانه بازار می کنند. از این طریق یک نوع پاستیل را به شیوه ای کاملا بهداشتی از اختیار مشتری قرار داده اند. ارزان ترین مدل پاستیل بسته بندی مرغوب را این بار بدون اینکه به نمایندگی فروش مراجعه نمایید و کاملا اینترنتی تهیه کنید.

شرکت آیدین توانسته تولیدات مرغوب و با کیفیتی را به بازار ارائه نماید که این امر در بسته بندی های یک کیلویی به عنوان بار فله ای و همچنین بسته بندی های ورقه ای، صد گرمی و …. نیز قابل عرضه برای فروشگاه ها و مراکز مختلف می باشد.

ثبت سفارشات عمده این پاستیل های آیدین با بهترین درصد تخفیف های ارائه شده از جمله زمینه های همکاری خواهد بود که می تواند از طریق این مرکز قابل انجام باشد.

فروش 

بسته بندی:

  • 300 گرمی
  • 450 گرمی 
  • 500 گرمی
  • 800 گرمی 
  • 1000 گرمی
  • 1500 گرمی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.