قیمت فروش پاستیل جیلی بیلی مرغوب

قیمت فروش پاستیل جیلی بیلی مرغوب و همچنین پاستیل های کیلویی ببتو، جلوپی، پلی و ویدال را از ما بخواهید.
سایت جیلی بیلی به عنوان یکی از مراکز بزرگ و مطمئن پخش پاستیل به صورت تخصصی بر روی این حوزه کاری فعالیت می کند و در کنار پاستیل های خود انواع شکلات سنگی ودراژه های رنگی ایرانی و خارجی را ارائه می دهد.
انواع و اقسام پاستیل های ایرانی و خارجی در رنگ بندی های بسیار شاد کودکانه در کانال تلگرامی ما قابل مشاهده می باشد.
پاستیل های کیلویی به دلیل فله بودن و ریختن داخل باکس های مخصوص نگه داری پاستیل، امکان فروش جزئی را دارد و حاشیه سود بسیار بالایی برای فروشندگان این محصول را داراست. معمولا در اکثر پاساژ ها، شهربازی ها و یا اماکن پر تردد ، شما شاهد باکس های پاستیل با حداقل 30 طعم خواهید بود.

به هر فردی که بخواهد وارد این کسب و کار شود توصیه می کنیم که بدون هیچ ترس و واهمه ای استارت کار خود را بزند.

به دلیل نوسانات ارزی در بازار ایران متاسفانه قیمت پاستیل های خارجی دستخوش تغییرات بسیاری می باشد.

همین موضوع سبب شده که مشتریان در بحث قیمت تمام شده دچار سردرگمی باشند و در خریدهای خود تردید نمایند. ما این اطمینان را می دهیم که پایین ترین قیمت را برای مشتریان وفادار عرضه خواهیم کرد. این موضوع برای کسانی که با ما به طور مداوم در ارتباط بودند و خرید های خود را انجام میدادند کاملا قابل لمس هست.

جیلی بیلی به عنوان یک پاستیل پرفروش و خوش طعم ، بیشترین مشتری ها را به خود اختصاص داده است. همین موضوع باعث شده که بیشترین تقاضا را برای خود داشته باشد.

به طور میانگین ماهانه چیزی حدود 5 تن جیلی بیلی به فروش میرسد. قیمت این پاستیل به دلیل کیفیت بالا و برند بودن امروزه به کیلویی حدود 60 هزارتومان رسیده است.

برای گرفتن مشاوره می توانید با شماره مدیر فروش این واحد تماس گرفته و یا به همین شماره موبایل از طریق تلگرام پیام بدهید، در اسرع وقت به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.